7-Г клас

 


Алгебра 7 - Г

24 вересня ( четвер)

Тема. Тотожні вирази. Тотожні перетворення виразів. Тотожності

Мета: закріпити знання учнів про основні поняття, вивчені на попе­редньому уроці; відпрацювати навички .володіння термінологією; вдоско­налити вміння складати вирази за умовою, виконувати тотожні перетво­рення виразів, обчислювальні навички.


Для самостійного виконання:  

1.     Два вирази називаються тотожно... якщо при... значеннях букв... зна­чення цих виразів...

2.     Якщо два тотожно рівні... сполучити знаком... дістанемо рівність, що називається...

3.     Записані нижче рівняння є тотожностями. Заповніть пропуски:

a + b = b + ...;      ab = b...;    (a + b) +c =...+ (b + c);   (a...)c = a(b...);

a(...+...) = ab+ac.

4.     Якщо один з виразів замінити тотожно рівним йому виразом, то така
заміна називається... перетворенням.



5.    
Знайдіть значення виразу (a + b) + (a + b) + (a + b) + (a + b), якщо:

1) a = 41; b= -16;           2) a + b = 7.

6.     Різниця чисел a та b дорівнює 37. Чому дорівнює різниця a (b + 37)?

 

Виконання письмових вправ

1.     Спростіть вираз та знайдіть його значення:
1)
0,7(а 10) + a 5 при а = 3;  2) -2,5b - (11 1,5b) + b при b = 0,2;

3) 2x – 3(1 – y) + 4y при х = -2; у = 5; 4) 5(-4х + 0,6) + 17,5х   при х = 0,8;

5) 25х 4(5х 3у) 2(5 + 3х у) при х = -7,6; у = 0,76.

2.     Ширина прямокутника а см, а довжина на 3 см більша. Запишіть у вигляді виразу периметр прямокутника. Знайдіть значення цього ви­разу, якщо а = 0,02 м.

3.     Перший лижник пробіг а м, другий — на b м менше, а третій 1,2 км. На скільки метрів менше пробіг другий лижник, ніж перший і третій ра­зом? Запишіть відповідний вираз зі змінними. Обчисліть значення цьо­го виразу, якщо а = 1100 (м), b = 300 (м).

4.     З міста А до міста В виїхав мотоцикліст і рухався зі швидкістю 54 км/год. Через 0,5 год назустріч йому з міста В виїхав автомобіль і, проїхавши t год, зустрів мотоцикліста. Запишіть у вигляді виразу відстань між містами, якщо швидкість автомобіля 72 км/год. Обчисліть значення цього виразу,

 якщо t = 3.

Домашне завдання: 1) Виконати тести до 25.09 , 10.00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4808555

2) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7690154

до 25.09 , 20.00




Геометрія 7 - Г

23 вересня (середа)

Аксіоми, означення, теореми

1.Опрацювати параграф. Вивчити аксіоми стереометрії.

2 .Виконати вправи № 77, 78.

3. Виконати тести до 24.09 , 20.00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3544523

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7332813



Алгебра 7 - Г

22 вересня ( вівторок)

Числове значення виразу.

Тотожні вирази. Тотожність. 


1.     Виконай вправи: 

1) Наведіть приклади числових виразів.

2) Запишіть у вигляді числового виразу та обчисли:

а) суму чисел 7,9 і 2,1;

б) різницю чисел 8,1 і -1,9;

в) добуток чисел 2.0985  і -1, 01;

г) частку чисел 0,1 і -0,02;

3) Наведіть приклади числових виразів, які не мають зна­чення.

4) Наведіть приклади виразів зі змінними.

5) Від чого залежить значення виразу зі змінними?

6) Запишіть у вигляді виразу:

а) суму чисел а і b;

б) різницю чисел с і d,

в) подвоєну суму чисел а і b

г) Знайдіть значення виразів:

3(а + b); 3а + b; а + 3b; 3а + 3b, якщо а = 2, b = 3.

2. Опрацювати п. 2., розглянути розібрані приклади.

3. Розв*язати № 31, 40 усно.

письмово № 34, 38, 41,42.

4. Домашне завдання:

дати усно відповіді на запитання п. 2

письмово виконати № 35, 38, 43


Геометрія 7 - Г

21 вересня (  понеділок)

Властивості кутів 

1.  Повторити все про кути: п. 3

  Переглянути відео за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=8tgesad-cdQ

2. Переглянути зразок оформлення записів при розв*язуванні

геометричних задач та розібратись: 

 https://www.youtube.com/watch?v=bv4buwcYcCI 

https://www.youtube.com/watch?v=RzPzYiwA9Y0

https://www.youtube.com/watch?v=J2prOPmt254

3.Письмово записати розв*язання задач з умовою, малюнком та поясненнями  № 57, 58. Виконати вправу №59.


Алгебра  7 - Г

17 вересня ( четвер)

Вирази зі змінними. Цілі вирази. Числове значення виразу.

1. Опрацювати п. 1 підручника.

2. Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=DOthB_RmlVc 

Звернути увагу  на порядок виконання дій  та правила, які  ми застосовуємо при множенні та діленні  десяткових дробів, звичайних дробів. 

3. Виконати вправи:  усно  № 2, 7; письмово № 10, 12, 14, 22.


Геометрія 7 - Г

16 вересня (  середа)

Кут. Бісектриса кута.

1. Прочитати параграф 3.  Дати усно відповіді на запитання в кінці параграфа.

    Звернути увагу на алгоритм вимірювання кутів та побудови кута заданної величини.

2. Переглянути відео за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=LGTj4uzVR18

https://www.youtube.com/watch?v=kfjasrjNZ74

3. Виконати вправи: № 40, 42,44,47,51.


Алгебра  7 - Г

15 вересня ( вівторок)

Повторення матеріалу вівченного в 5-6 класах

  Виконай самостійно вправи

         Початковий та середній рівень

1.   Яке з поданих чисел ділиться на 5, але не ділиться на 2 ?

А) 4385;     Б) 9144;     В) 1040;    Г) 3917.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 237*31, щоб утворилось число, яке ділиться на 3 ?

      А) 6;                     Б) 4;            В) 3;           Г) 2.

1.    3.       Спростити вираз 48p–23p+p–15p.

2.   4.        Масштаб 1:3000000 скільки в 1 см міститься метрів ?



Достатній рівень

5.  Яке з чисел дорівнює сумі –5+4+(–7)+8 ?

6. Чому дорівнює сума виразів –3k–2n+1 і 4k+2n–2  ?

     

Високий рівень

7.   Знайти частку коренів рівнянь –5x+7=19   i

         –2x+5+6x= –11?

8.   Який із виразів після винесення за дужки перетворюється на вираз    y∙(3a+2x–4) ? 

9. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі     –5 ∙ (1–2y) +3∙(y–8)  ?

10.      За три дні в магазині продано 150 кг цукру.  Першого дня продали 0.6 усієї кількості цукру, другого 40% кількості цукру, проданого за перший день, а третього – решту.   Скільки цукру продали першого дня і третього дня?

 




Геометрія 7 - Г

14 вересня ( понеділок)

1.    Повторити п.2 «Відрізок, вимірювання відрізків»

2.    Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=KSVFp3NM9VU

3.    Опрацювати п 3 «Кути, вимірювання кутів», виписати в зошит та вивчити властивості вимірювання кутів.

4.    Виконати вправи письмово: № 36, 38, 31









 

Немає коментарів:

Дописати коментар